mandag 2. mars 2009

Lost Oddyssey







Dette spillet, som btw viser seg å være et av de mer fantastiske spillene jeg har spillt, kjøpte jeg før jul en gang, spillte det litt her og der, men glemte det litt.

Så, rett etter jul, plukka jeg det opp igjen, og tenkte "jeg må jo fullføre det" og jeg er blitt helt rivd med.
Historien utspiller seg i en fiksjonell verden, der de store landene er Ghotza, Uhra og Numara.
Man blir introdusert som Kaim, en kriger som ikke husker noenting av noe fra sin fortid, og lever av å leies inn av hærførere, for han er en sinnsyk fighter.
senere får vi vite at Kaim har levd i tusen år, han er udødelig, og på sin jakt for å finne ut hvem han er, møter han andre udødelige, som heller ikke husker noe fra fortiden sin.
Kaim får et oppdrag av kongen av Uhra(eller Ghotza, husker ikke:P jeg er på disc 3 av 4, begynnelsen er litt lenge siden) om å sjekke ut noe som blir bygd midt uti havet som de kaller "the grand staff" en stor ting med voldsom magisk kraft, probleme utbrer seg da de er på vei (Kaim, Seth og Jansen) og det blir fort til at Uhra og Ghotza ruster opp mot hverandre.

jeg gidder ikke spoile så mye, i og med at det er et spill alle bør spille, jeg sier bare dette:
Det er lenge siden jeg har spillt et spill med så dyp, fengende histore, så levende roller, og så fantastisk stor verden, jeg blir rivd med inn i spillet, det fenger, det er som en uendelig fantastisk bra film, med alt av dramatikk, action, spenning, motsetninger, mysterier, det eier!


ellers koser jeg meg på jobb, trener 3 ganger i uka, spiser sunt nok, og gleder meg til soracon

Kenneth out *klikk*

2 kommentarer:

  1. JEG SAVNER DEG! Og jeg liker at du blogger litt igjen, selv om dette er fra andre mars.. Hihi :)

    SvarSlett
  2. Du er søt :) (beskjed fra prinsessemarte.no) ;)

    SvarSlett