onsdag 28. januar 2009

Grovbrød, skinke, ost og paprika

Hvor klein var ikke dagen i går?

La meg fortelle:
For det første var det et satan å stå opp, jeg vaaar så trøtt.
så kom jeg på jobb og tok telefonen et par hundre ganger "Niss, god dag"
etter dette var det duket for å opp på elkjøp en tur, pc'en er død...igjen.
Meg og Silje stod der seriøst i en time! at det går ann å være så treg...

Jeg fikk da etter mye om og men levert inn pcen og fikk en lånepc....
En toshiba som sikkert ble laget "a long time ago in a galaxy far, far away"
...Uten trådløs, så da satt jeg der, uten nett... Og en film jeg og marianne lånte...
Uten selve DVD'en oppi

I går var fail.

Noen ting som får meg til å tenke
-Hvorfor spiller jeg videre på skate 2 når jeg blir forbanna om jeg ikke klarer noe?
-Hvorfor i all verden får jeg så vondt i føttene av de fine lilla skoene mine?
-Hvorfor har jeg klart meg over en uke på sunn mat?
-Hva skal jeg videre?
-Hva tenker dere på?

Ellers kos dere.
Jeg tar meg en røyk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar