søndag 18. januar 2009

Nytt år, Slitt år, Mitt år, Ditt år

Jeg ble helt ekkel inni meg da jeg så den gamle bloggen min... så jeg slettet den
ny layout, ny blog, skal være samme adresse om jeg fikk det til though.

Det har skjedd litt siden sist, jula har flydd forbi, med gaver, omgangssjuke og fyll...
det kan ikke være noe annet enn 2009 nå...
jeg har begynt å lese bøker igjen...riktignok Star Wars bøker, men det er jo en start.
I stad så jeg et tvprogram om roboter, og så var det en robot som Honda hadde laget... den kunne gå og oppføre seg som et menneske.
og inniblandt så man ei dame som turnet, bare for å vise hva roboter ikke kan enda.
det er ikke lenge til, meg og svensken fant ut at det er sikkert bare snakk om en 5 år ellerno før roboter kan hoppe og ta salto og skru og svømme fort og kjøre bil helt alene...
Og når tegnene til dette kommer, så skal jeg være den første som løper ned til Outland og kjøper boka "How to survive a robot uprising!"

Vi snakkes--

1 kommentar: