fredag 6. februar 2009

bare fantastisk timing og en eller annen forferdelig ondsinnet "skjebne"

Dagen er chill, alt går som det skal, jeg holdt på med mitt av det som skulle gjørest, var litt sånn happy go lucky på jobb, var med på møte og det hele, og fikk snakket litt med Jim om star wars ideer..ja jeg har det fint
bænkers! nå trener jeg, og det føles deilig.
dagen gikk unna i dag, jeg fikk faktisk, som et sinnsykt sammentreff, plutslig øye på en del til lightsaber-construction og tok den med meg hjem...
jeg avtalte med Persille at jeg bare skulle trene, hjem, spise, dusje...så kommer jeg til å melde min ankomst på innflytningsfesten hennes...
MEN NEIDA!
som om noen hiver seg i en vegg, og hyllene med alt porselenet og gud vet hva av andre dyre, skjøre greier, blir alt bare smadra i gulvet...brutalt sagt
Persille må på Prøvekveld på det som forhåpentligvis blir hennes nye jobb...og det BØR det
det blir nok ingen fest..
jeg som hadde så lyst på liv i dag..

::Kaizer::

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar