torsdag 5. februar 2009

The two jedi

Avklart!
Min gode venn Persille fant, tross alt, ut at hun vil cosplaye med meg på soracon
(nei, da snakker vi ikke om en todelt hest-kostyme)


Asajj Ventress, en av Count Dooku's Dark Acolyte, erkefiende av Obi-Wan, og hater alle jedi's
ulempe? bald cap anyone? du trenger masse liksminke Persille
Dette fikser vi!


Og da følger jeg etter og kjører en jedi jeg og





Jedi Master Obi-Wan Kenobi, Tidligere padawan av avdøde Qui-Gon Jinn, tidligere mester av Anakin Skywalker og en av toppsetene på The Jedi Council

Jeg har jo allerede Skjegget og håret gående til denne cosplayen

Ulempe? ja, jeg er jo ikke like kjekk som Ewan da...men jeg er en god nr.2




Gleder vi oss?
JA! det gjør vi!

May the force be with us, allways

5 kommentarer:

  1. Ja, nå ble det jo strengt tatt Ventress på begge dagene. Men desto mer action. ;)

    SvarSlett
  2. Jeg må altså bleike håret ditt?

    SvarSlett
  3. det er nå riktig nok lysebrunt med et liiiite rødskjer

    SvarSlett
  4. Håret ditt er omtrent svart, så det må uanz bleikes.

    SvarSlett