onsdag 4. februar 2009

Overfølsom for forsovelse




Jeg klarte å forsove meg i dag, det var ikke digg.

jeg husker jeg tenkte
Skal ikke alarmen min ringe snart
I drømmen min..

FWOOM! så våkner jeg, en av de måtene å våkne som det bare føles som om et vakum suger deg inn i virkeligheten igjen, at en eller annen usynlig Chuck Norris bare smeller deg ut av søvnen, at du blir fysisk dratt, kansje slengt ut av søvn, pang, så er du våken, og den første tanken er som regel
Å fy fa'n


man ser på klokka og håper den skal være noe annet enn en time for seint, men det er den.

jeg kan ikke en gang huske å ha slått av de TRE alarmene jeg har på....

Jeg kom meg omsider på jobb, og de ble ikke sure på meg, i og med at jeg ringte med en gang jeg våknet..

Lunsj nå, funnet ut at paprika gjør hele brødskiva til en helt annen opplevelse XD

kos dere..nomnomnom

4 kommentarer:

  1. Kanskje kleinest, Kenneth. Godt vi fikk avklart soracon i hvert fall. :P

    SvarSlett
  2. Personlig er jeg en fan av tomat og pepper:P

    SvarSlett
  3. tomat og pepper er for pingler!

    SvarSlett
  4. Tips; legg mobilen/vekkeklokka vekk fra senga sånn at du faktisk må stå opp for å slå den av ;)

    SvarSlett